Vergaderlocatie in het centrum van Breda

De Avenue is een unieke vergaderlocatie in het centrum van Breda. U kunt kiezen uit twee prachtige, zeer sfeervolle en inspirerende vergaderzalen. U bent even weg uit de dagelijkse kantoorsferen en dat zorgt voor de nodige inspiratie. Onze zalen zijn uitermate geschikt voor zakelijke bijeenkomsten. Voor school tot theateropstelling. Bent u op zoek naar een unieke vergaderlocatie in Breda, een prachtige zaal voor een lezing of workshop? Kan dan eens onze zalen in het centrum van Breda bekijken.

Personeelsuitje in Breda

De Avenue is ook de perfecte locatie voor uw personeelsuitje in Breda. U kunt de locatie boeken en geheel uw eigen invulling aan uw event geven. Uiteraard kunt u ook onze expertise op dit gebied inzetten. Wij verzorgen namelijk al tientallen jaren de meest unieke en exclusieve dinnershows. Dus wilt u uw medewerkers eens in het zonnetje zetten tijdens een personeelsuitje of uw klanten laten genieten? Kies dan voor een besloten dinnershow. Een ware belevenis voor uw gasten en personeel.

Zakelijke locatie huren?

U wilt een zakelijke locatie huren in Breda? Binnen de deuren van De Avenue is veel mogelijk. Afhankelijk van de groepsgrootte zijn de zalen flexibel en geheel naar wens in te richten. Of u nu een vergaderlocatie in Breda zoekt, of een locatie voor een personeelsuitje of bedrijfsfeest, een congres, een besloten dinnershow of een walking dinner. Wij regelen alles én denken aan alles.

Inspirerende zalen, gastgericht personeel, eigen keuken, eigen audio en visuele voorzieningen, parkeren om de hoek, creativiteit en uw eigen vaste contactpersoon. Wij weten als geen ander wat het is om een onvergetelijk event te organiseren en denken graag op alle vlakken met u mee.

De Avenue, beleef het nu. Wanneer mogen wij u verwelkomen?

 Theaterzaal

Sociëteit

Entertainment

  • DJ (Verschillende stijlen)
  • Band
  • Saxofonist
  • Zangeres
  • Business games
  • Dinnershows
  • Photobooth

Faciliteiten

  • Beamer
  • Projectiescherm
  • Meubilair
  • Piano
  • Podium
  • PA
  • Kleedkamer
  • Garderobe
  • Katheder
  • Microfoons
  • Gratis WIFI
  • Rode loper
  • Uitrijkaarten Parking
  • Hotelovernachtingen
  • Geluid/licht technicus

Mogelijkheden

  • Vergaderen
  • Teambuilding
  • Zakendiner
  • Conferentie
  • Bestuurswissel
  • Sollicitatierondes
  • Personeelsborrel
  • Personeelsfeest
  • Gala
  • Productpresentatie
  • Expositie
  • Informatiebijeenkomsten
  • Jubileum
  • Kerstborrel
  • Recepties
  • Nieuwjaarsborrel

Eten & Drinken

  • Walking diner
  • Buffet (verschillende landen buffeten)
  • Diner a la carte
  • Hapjes
  • Late night Snacks

Dranken kunnen worden afgekocht of op basis van een nacalculatie. Zo komt u niet voor verrassingen te staan. Ook is het mogelijk om iedereen feestelijk te verwelkomen met een glaasje prosecco, zo zit de sfeer er meteen in!

Parkeren

Parkeren kan al op slechts 200 meter afstand. De nabij gelegen parkeergarages zijn parkeergarage De Barones en Q-Park . Indien gewenst kunnen wij voor uitrijkaarten zorgen, neem contact met ons op voor meer informatie over de mogelijkheden.

Kom in contact

Onze beide zalen zijn uitermate geschikt als inspirerende vergaderlocatie en beschikken over alle technische faciliteiten die u nodig heeft.

Heeft u interesse in het boeken van De Avenue als vergaderlocatie en wilt u alvorens de Theaterzaal of de Sociëteit een keer komen bezichtigen? Dat kan! Bel voor een afspraak 076-2065011 Of stuur een e-mail naar info@de-avenue.nl

Uw eigen dinnershow!

Al onze dinnershows zijn ook exclusief voor uw bedrijf of vereniging te reserveren.

Dit kan al vanaf 40 personen. Op elke dag van de week en op elk tijdstip een compleet op uw wensen afgestemde voorstelling.

Bel voor meer informatie 076-2065011 of klik hier voor een sfeerimpressie!