Bedrijfsfeest in Breda organiseren?

Een onvergetelijk bedrijfsfeest voor jouw medewerkers. De Avenue in Breda is dé locatie voor jouw personeelsfeest, bedrijfsjubileum of eindejaarsfeest. In een monumentaal pand met karakter en moderne faciliteiten zorgen wij voor een feest om nooit meer te vergeten. Alles wordt verzorgd: van ontvangst en catering tot techniek, entertainment en aankleding.

Neem contact op

Hoe organiseer je een bedrijfsfeest?

Een bedrijfsfeest organiseren hoeft namelijk helemaal niet ingewikkeld te zijn. Het begint met een goed idee:

  • wat wil je vieren
  • wie nodig je uit
  • welke sfeer past bij jullie organisatie

Vervolgens denken we daar graag in mee. Bij De Avenue nemen we de organisatie volledig uit handen, van het eerste idee tot de laatste borrel. Jij komt met het plan of het doel, wij vertalen dat naar een feest dat klopt. Jij hoeft alleen maar te genieten met je collega’s of relaties.

Neem contact op

Wat maakt feesten bij De Avenue zo uniek?

Authentieke zalen met sfeervolle details
De Avenue is gevestigd in een monumentaal theaterpand vol karakter. Hoge plafonds, historische details en een stijlvolle inrichting zorgen voor een bijzondere sfeer. Geen koele, recht-toe-recht-aan locatie, maar een plek waar je direct in de feeststemming komt!

Centrale ligging in Breda centrum
De Avenue ligt op loopafstand van station Breda en is eenvoudig bereikbaar met het openbaar vervoer. Parkeren kan in de buurt. Jouw bedrijfsfeest in Breda was nog nooit zo toegankelijk én sfeervol.

“Super toffe locatie. Het personeel is erg vriendelijk en denkt met je mee. Wij hebben hier een deel van ons bedrijfsfeestje gehouden. Top!” – Nienke Verdoorn via Google Reviews

Neem contact op

Wat is leuk om te doen met een personeelsfeest?

Een personeelsfeest is hét moment om collega’s te bedanken, successen te vieren en onderling contact te versterken. Populaire ideeën zijn:

  • Fotobooth of interactieve beleving
  • Bedrijfsvideo of terugblikmoment
  • Een feestavond met DJ of band
  • Diner of walking dinner met entertainment
  • Pubquiz, awardshow of verrassingsact
  • Borrel, of themafeest met passende aankleding

Wat je ook in gedachten hebt, klein en informeel of juist groots en feestelijk, bij De Avenue vind je altijd de ruimte én de sfeer die daarbij past.

“We hadden hier een superleuk bedrijfsevenement, echt een aanrader.” – Andre Son via Google Reviews

Neem contact op

Onze feest faciliteiten

  • Stijlvolle en unieke feestzalen
  • 15 minuten lopen van station Breda, bereikbaar met het OV
  • Persoonlijke begeleiding door ons creatieve team
  • Één vaste contactpersoon
  • Parkeren op loopafstand
  • Perfect voor bedrijfsfeesten, personeelsfeesten of bedrijfsjubileum

Wij weten als geen ander wat er nodig is om een uniek personeelsfeest te organiseren en denken graag op alle vlakken met je mee.

“Super leuk personeelsfeestje gehad op deze gezellige plek”- Marielle Nossent via Google Reviews
Neem contact op

Onze feestzalen

De Avenue beschikt over twee inspirerende zalen die volledig naar wens ingericht kunnen worden als bedrijfsfeest locatie. Voor grote personeelsfeesten is onze Theaterzaal zeer geschikt en voor kleinere bedrijfsfeesten is onze Sociëteit zeer geschikt.

Faciliteiten

  • Piano
  • Podium
  • PA
  • Kleedkamer
  • Garderobe
  • Katheder
  • Microfoons
  • Gratis WIFI
  • Rode loper
  • Uitrijkaarten Parking
  • Hotelovernachtingen
  • Geluids/lichttechnicus

Mogelijkheden

  • Personeelsfeest
  • Afscheidsfeest
  • Bedrijfsfeest
  • Jubileum
  • Bedankfeest
  • Nieuwjaarsfeest of eindejaarsfeest
  • Awarduitreiking

Eten & Drinken

  • Walking dinner
  • Buffet (verschillende landen buffetten)
  • Diner à la carte
  • Hapjes
  • Late night snacks
Dranken kunnen worden afgekocht of op basis van een nacalculatie. Zo kom je niet voor verrassingen te staan. Ook is het mogelijk om iedereen feestelijk te verwelkomen met een glaasje prosecco, zo zit de sfeer er meteen in!

FAQ’S over bedrijfsfeesten bij De Avenue

Wat kost een bedrijfsfeest per persoon?

De kosten van een bedrijfsfeest verschillen per opzet. De prijs is afhankelijk van de duur, catering, entertainment en aankleding. Bij De Avenue maken we altijd een voorstel op maat, afgestemd op je budget en doelstelling. Transparant, zonder verrassingen achteraf.

Ja, een personeelsfeest op een externe locatie is in veel gevallen fiscaal aftrekbaar onder de Werkkostenregeling (WKR). Zeker als het buiten de werkplek plaatsvindt en bedoeld is als personeelsvoorziening. Wij denken graag met je mee en kunnen desgewenst een passende factuurindeling aanleveren voor de administratie.

Populaire thema’s voor personeelsfeesten zijn o.a. Gatsby, festivalstijl en casino-avonden. Een goed gekozen thema zorgt voor sfeer en herkenbaarheid. Indien gewenst denken onze specialisten graag mee in decor, aankleding en bijpassende hapjes en drankjes. Alles om het thema tot leven te brengen. Een aantal leuke ideeën voor maatwerk bedrijfsfeesten:

  • Great Gatsby / jaren 20
  • Festivalstijl met foodcorners en livemuziek
  • Black & White Party
  • Casino Night
  • Tropical
  • Après-ski
  • Seventies

Ja, het is mogelijk de gehele Avenue af te huren voor je bedrijfsfeest. Je kunt hiervoor direct contact met ons opnemen.

Hoe ver is De Avenue van station Breda?

De Avenue ligt op slechts 15 minuten loopafstand van station Breda.
Ideaal voor wie met de trein komt en snel op locatie wil zijn.

Ja, de theaterzaal is toegankelijk voor mindervaliden. We denken graag mee over specifieke wensen of voorzieningen.

In de nabije omgeving zijn diverse parkeergarages aanwezig. Vraag gerust naar onze parkeertips.