Vergaderruimte Breda
Jullie zijn even weg uit de dagelijkse kantoorsferen en dat zorgt voor de nodige inspiratie. Naast een authentieke vergaderlocatie zijn onze zalen ook zeer geschikt als locatie voor een workshop of lezing.
Er zijn diverse opstellingen mogelijk voor zowel formele als informele evenementen. Met uiteraard aanvullende mogelijkheden voor een lunch, borrel en/of diner.
Unieke vergaderruimte in het centrum van Breda
De Avenue beschikt over twee inspirerende zalen die volledig naar wens ingericht kunnen worden. Dus ben je op zoek naar een unieke vergaderlocatie in Breda? Bekijk dan eens onze zalen.
Voor vergaderingen met grote groepen is onze Theaterzaal zeer geschikt en voor kleinere groepen is onze Sociëteit zeer geschikt.
Uiteraard kan je ook bij De Avenue terecht voor je eigen evenement, congres of personeelsfeest, de mogelijkheden zijn oneindig. Onze zalen zijn van alle faciliteiten voorzien.
Neem contact opVergaderruimte in Breda: alle voorzieningen
Wanneer je gaat vergaderen bij De Avenue in Breda kan je dit ook combineren met eten. Combineer je vergadering met een walking dinner, buffet of à la carte diner. De dranken kunnen worden afgekocht of op basis van nacalculatie worden bijgeboekt. Wij staan voor je klaar om alle zaken rondom je vergadering te faciliteren.
Inspirerende zalen, gastgericht personeel, eigen keuken, eigen audio en visuele voorzieningen, parkeren om de hoek, creativiteit en je eigen vaste contactpersoon. Wij weten als geen ander wat het is om een onvergetelijk event te organiseren en denken graag op alle vlakken met je mee.
Neem contact opEntertainment
- DJ (Verschillende stijlen)
- Band
- Saxofonist
- Zangeres
- Business games
- Dinnershows
- Photobooth
Faciliteiten
- Beamer
- Projectiescherm
- Meubilair
- Piano
- Podium
- PA
- Kleedkamer
- Garderobe
- Katheder
- Microfoons
- Gratis WIFI
- Rode loper
- Uitrijkaarten Parking
- Hotelovernachtingen
- Geluids/lichttechnicus
Mogelijkheden
- Vergaderen
- Teambuilding
- Zakendiner
- Conferentie
- Bestuurswissel
- Sollicitatierondes
- Personeelsborrel
- Personeelsfeest
- Gala
- Productpresentatie
- Expositie
- Informatiebijeenkomsten
- Jubileum
- Kerstborrel
- Recepties
- Nieuwjaarsborrel
Eten & Drinken
- Walking dinner
- Buffet (verschillende landen buffetten)
- Diner à la carte
- Hapjes
- Late night snacks
Dranken kunnen worden afgekocht of op basis van een nacalculatie. Zo kom je niet voor verrassingen te staan. Ook is het mogelijk om iedereen feestelijk te verwelkomen met een glaasje prosecco, zo zit de sfeer er meteen in!
Betaalbare tarieven
We stellen graag een vrijblijvende offerte voor je op, afgestemd op jouw wensen en budget. We denken met je mee over de beste invulling van je evenement. Beide zalen van De Avenue in Breda zijn uitermate geschikt als inspirerende vergaderlocatie en zijn voorzien van alle technische faciliteiten die je nodig hebt.
Parkeren
Je kunt al parkeren op slechts 200 meter afstand. De dichtstbijzijnde parkeergarages zijn De Barones en Q-Park. Indien gewenst kunnen wij uitrijkaarten regelen. Neem contact met ons op voor meer informatie.
Plan je evenement