Skip to main content

Vergaderruimte Breda

Jullie zijn even weg uit de dagelijkse kantoorsferen en dat zorgt voor de nodige inspiratie. Naast een authentieke vergaderlocatie zijn onze zalen ook zeer geschikt als locatie voor een workshop of lezing.

Er zijn diverse opstellingen mogelijk voor zowel formele als informele evenementen. Met uiteraard aanvullende mogelijkheden voor een lunch, borrel en/of diner. 

Unieke vergaderruimte in het centrum van Breda

De Avenue beschikt over twee inspirerende zalen die volledig naar wens ingericht kunnen worden. Dus ben je op zoek naar een unieke vergaderlocatie in Breda? Bekijk dan eens onze zalen.

Voor vergaderingen met grote groepen is onze Theaterzaal zeer geschikt en voor kleinere groepen is onze Sociëteit zeer geschikt.

Uiteraard kan je ook bij De Avenue terecht voor je eigen evenement, congres of personeelsfeest, de mogelijkheden zijn oneindig. Onze zalen zijn van alle faciliteiten voorzien.

Neem contact op

 Theaterzaal

Sociëteit

Vergaderruimte in Breda: alle voorzieningen

Wanneer je gaat vergaderen bij De Avenue in Breda kan je dit ook combineren met eten. Combineer je vergadering met een walking dinner, buffet of à la carte diner. De dranken kunnen worden afgekocht of op basis van nacalculatie worden bijgeboekt. Wij staan voor je klaar om alle zaken rondom je vergadering te faciliteren.

Inspirerende zalen, gastgericht personeel, eigen keuken, eigen audio en visuele voorzieningen, parkeren om de hoek, creativiteit en je eigen vaste contactpersoon. Wij weten als geen ander wat het is om een onvergetelijk event te organiseren en denken graag op alle vlakken met je mee.

Entertainment

  • DJ (Verschillende stijlen)
  • Band
  • Saxofonist
  • Zangeres
  • Business games
  • Dinnershows
  • Photobooth

Faciliteiten

  • Beamer
  • Projectiescherm
  • Meubilair
  • Piano
  • Podium
  • PA
  • Kleedkamer
  • Garderobe
  • Katheder
  • Microfoons
  • Gratis WIFI
  • Rode loper
  • Uitrijkaarten Parking
  • Hotelovernachtingen
  • Geluids/lichttechnicus

Mogelijkheden

  • Vergaderen
  • Teambuilding
  • Zakendiner
  • Conferentie
  • Bestuurswissel
  • Sollicitatierondes
  • Personeelsborrel
  • Personeelsfeest
  • Gala
  • Productpresentatie
  • Expositie
  • Informatiebijeenkomsten
  • Jubileum
  • Kerstborrel
  • Recepties
  • Nieuwjaarsborrel

Eten & Drinken

  • Walking dinner
  • Buffet (verschillende landen buffetten)
  • Diner à la carte
  • Hapjes
  • Late night snacks

Dranken kunnen worden afgekocht of op basis van een nacalculatie. Zo kom je niet voor verrassingen te staan. Ook is het mogelijk om iedereen feestelijk te verwelkomen met een glaasje prosecco, zo zit de sfeer er meteen in!

Betaalbare tarieven

Op basis van jouw wensen en budget stellen wij een vrijblijvende offerte op. Wij denken graag met je mee over een passende invulling voor het evenement. Bij De Avenue in Breda zijn beide zalen uitermate geschikt als inspirerende vergaderlocatie en beschikken over alle technische faciliteiten die je nodig hebt.

Parkeren

Parkeren kan al op slechts 200 meter afstand. De nabijgelegen parkeergarages zijn parkeergarage De Barones en Q-Park. Indien gewenst kunnen wij voor uitrijkaarten zorgen, neem contact met ons op voor meer informatie over de mogelijkheden.

Plan je evenement

Vergaderruimte Breda? Reserveer eenvoudig online

Heb je interesse in het boeken van De Avenue als locatie voor jouw zakelijke evenement en wil je alvorens de Theaterzaal of de Sociëteit een keer komen bezichtigen? Dat kan! Bel voor een afspraak 076-2065011 of stuur een e-mail naar info@de-avenue.nl.